BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, August 24, 2011

taktik trbaru perompak..!!!.. sile berhati2 dgn taktik nie..

haloOOooo....halOOOoooo.....
nie merupakan cara baru yang dipraktikkan oleh:
 perompak..pencuri... perogol..n sewaktu dgn nyer..di zaman skarang... 

Bagaimanakah caranya????

1) Kaedah sebelum2 nie..:
- mengunakan kertas..contohnye:

# Bila kita melihat cermin belakang  sewaktu mengundurkan kenderaan,
#kita akan dapati ada kertas yang melekat ditengah-tengah cermin belakang menghalang pandangan kita.
#Jadi kita parking balik kereta, buka pintu dan keluar untuk menanggalkan kertas (atau apa jua benda) yang menghalang penglihatan kita tadi.
#Bila anda sampai dibahagian belakang kereta, pada masa itulah pencuri itu akan keluar dari tempat sembunyinya, masuk kedalam kereta dan memecut pergi.
# Dia mungkin akan merempuh anda dengan laju semasa mereka melarikan kereta anda....


2) kaedah terbaru perompak....:
-menggunakan telur or cecair...yea kawan2 telur!!!..
x kira la telur ayam ke..telur pape..
mcm x percaye kan...contohnye:

1. sewaktu kita sedng memandu kereta...
 tetibe ada cecair terkena di hadapan cermin kereta..
2.kite pun pasang wiper untuk mengalihkn cecair tersebut..
3.yg sbenarnye dgn memasang wiper..lg membuatkn cermin kereta kabur n sush nak memandu..
4.jadi bile anda turun dari kereta untuk membersihkan cermin kereta..time ini la, perompak2 tersebut menyerang anda!!!!..

-kepada anda2 skalian...
terutamany gadis2..sile la berhati2 dgn taktik terbaru nie...
tambah2 dh nak dekat raye ni..
perompak2 pun sibuk keje overtime...ish2x...
seeloknye jgn la memandu seorg dri..
ok la..sekian...
slamat berpose...bubbye...:)
 





5 comments:

  1. macam2 taktik perompak ni..kaum2 hawa kena lebih berhati-hati..sasaran perompak nie lebih kepada kaum hawa ...

    ReplyDelete
  2. wah mcm ni plak taktik
    pencuri.
    grrr

    ReplyDelete
  3. wah..memang sangat penting niy..takut juga ye bila berlaku macam nie..macam-macam orang sekarang..dah tak boleh berfikir agak nya..

    ReplyDelete
  4. tue la..sile berhati2..especially untuk kaum2 hawa..skrng ni mcm2 cara org nk merompak..ish2..apa la nk jadi kan..;)

    ReplyDelete

taktik trbaru perompak..!!!.. sile berhati2 dgn taktik nie..

haloOOooo....halOOOoooo.....
nie merupakan cara baru yang dipraktikkan oleh:
 perompak..pencuri... perogol..n sewaktu dgn nyer..di zaman skarang... 

Bagaimanakah caranya????

1) Kaedah sebelum2 nie..:
- mengunakan kertas..contohnye:

# Bila kita melihat cermin belakang  sewaktu mengundurkan kenderaan,
#kita akan dapati ada kertas yang melekat ditengah-tengah cermin belakang menghalang pandangan kita.
#Jadi kita parking balik kereta, buka pintu dan keluar untuk menanggalkan kertas (atau apa jua benda) yang menghalang penglihatan kita tadi.
#Bila anda sampai dibahagian belakang kereta, pada masa itulah pencuri itu akan keluar dari tempat sembunyinya, masuk kedalam kereta dan memecut pergi.
# Dia mungkin akan merempuh anda dengan laju semasa mereka melarikan kereta anda....


2) kaedah terbaru perompak....:
-menggunakan telur or cecair...yea kawan2 telur!!!..
x kira la telur ayam ke..telur pape..
mcm x percaye kan...contohnye:

1. sewaktu kita sedng memandu kereta...
 tetibe ada cecair terkena di hadapan cermin kereta..
2.kite pun pasang wiper untuk mengalihkn cecair tersebut..
3.yg sbenarnye dgn memasang wiper..lg membuatkn cermin kereta kabur n sush nak memandu..
4.jadi bile anda turun dari kereta untuk membersihkan cermin kereta..time ini la, perompak2 tersebut menyerang anda!!!!..

-kepada anda2 skalian...
terutamany gadis2..sile la berhati2 dgn taktik terbaru nie...
tambah2 dh nak dekat raye ni..
perompak2 pun sibuk keje overtime...ish2x...
seeloknye jgn la memandu seorg dri..
ok la..sekian...
slamat berpose...bubbye...:)
 





5 dak cute+miut:

adlina said...

takutnya nk drive sorang2

emydiaz3 said...

macam2 taktik perompak ni..kaum2 hawa kena lebih berhati-hati..sasaran perompak nie lebih kepada kaum hawa ...

i am S!L4H.. said...

wah mcm ni plak taktik
pencuri.
grrr

aieN Najwa said...

wah..memang sangat penting niy..takut juga ye bila berlaku macam nie..macam-macam orang sekarang..dah tak boleh berfikir agak nya..

kucin'_brutal said...

tue la..sile berhati2..especially untuk kaum2 hawa..skrng ni mcm2 cara org nk merompak..ish2..apa la nk jadi kan..;)