BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, September 10, 2011

Metered Earnings???..apo kobondo eh tue..??

halOoooo...halooOOoooo..
salam cemua...
ni awok nak kabo nie..!!!
awok dapat BE daghi (dari) Nuffnang...
encik nuff bagi duit rayer..yahoOoo...!!!..

sbnarnye kucinbrutal dh lame bebeno x cek earnings..
tp smlm entah tetbe trase nk g cek..
punye la terkezuttt...tetbe ternampak ade table bertitle  Metered Earnings(ME)..
apo kobonda eer ME tue???
sbenarnye cik kucinbrutal ni mmg x tau menahu pun pasai BE (Buffered Earnings ) dan ME ni..

kepada mereka2 yang lagi arif dan bijak-sana tentang BE n ME ni..
sile2 la beri tunjuk ajar kepada daku yang baru nak blajo ni..buleh kan??...hehe..

kepada en.fit dan juge en.awang yang sudi memperkenal-kan pada sy tentng BE ni..
time kacih ek...
kepada anda yang baru nk mengenali BE mcm daku..sile la bace ini..


alhamdulillah..akhirnye..pagi tadi..
dapat gak merase Buffered Earnings..mmg x sangke la..
time kacih ekk..incik.nuffnang...sudi memberi blog kucinbrutal 
yang tak sberape nie Buffered Earnings ...cayunkkk en.nuffnang ketat2...hehe...lalala~~~



Kalo kome tengok yang metered earnings tu....

awok memang tak peghasan (perasan) pun bende ni masok....
tau2 je udah jadi metered earnings...
takpele....
lepas ni cik kucinbrutal akan berusah gigih untuk up-kan traffic..
untuk BE kali ni kucinbrutal dapat :  
' Prudential Are You Ready SS '


ok la korang...
bubye...dan skali lagi tenkui yea incik nuffnang...;)






14 comments:

  1. hehe..
    terime kasih penerangan ini....

    tumpang sekaki bole?

    ReplyDelete
  2. wah...congrate yea..:)

    ReplyDelete
  3. terima kasih. gud info sis. tapi saya masih tak pahm. macam mana nak tahu yang kita dapat BE? ada kuar icon kat menu utama tu ke?

    ReplyDelete
  4. tahniah dear...lar selama ada BE tak perasan? alahai ruginya..hehe ME banyak tu..

    ReplyDelete
  5. wah. means dh byk dpt BE la tp xsedar..hoho klu sedar mesti rajin up trfic kan..hihi

    ReplyDelete
  6. syg kat incik nuffnang tue yg ketat2..jgn jeles..hehe..
    i am S!L4H: buleh2..sile la..2 kaki pun blh..hehe
    ini belog saya . cinta hati saya: tenkui2..;)

    ReplyDelete
  7. syahirooahmad : sy pun x pandai sgt..tp klo kte cek earning..incik nuff bagi table bertitle 'buffered earning'..mknye kte dapat BE la tue..;)

    ReplyDelete
  8. cik azizah n Aesya Zealous : tenkui3x..tue la pasai,mmg sblum ni dah lama x cek earning..sgt teruja incik nuff sudi bagi BE..;)

    ReplyDelete
  9. besnyer asek dpt earning..ct xdpt pape pon..hahaha

    ReplyDelete
  10. ctk :
    alhmdllh.. x pea2..nnti awak pun akan merase jugak..sabo yea..rajin2 la blogwalkng n upkan traffic..
    ;)

    ReplyDelete
  11. wah.. congratz, saya pun br nak belajr earning suma ni

    My Latest Entry: Penderma Sperma punya kira-kira 70 orang anak..

    ReplyDelete

Metered Earnings???..apo kobondo eh tue..??

halOoooo...halooOOoooo..
salam cemua...
ni awok nak kabo nie..!!!
awok dapat BE daghi (dari) Nuffnang...
encik nuff bagi duit rayer..yahoOoo...!!!..

sbnarnye kucinbrutal dh lame bebeno x cek earnings..
tp smlm entah tetbe trase nk g cek..
punye la terkezuttt...tetbe ternampak ade table bertitle  Metered Earnings(ME)..
apo kobonda eer ME tue???
sbenarnye cik kucinbrutal ni mmg x tau menahu pun pasai BE (Buffered Earnings ) dan ME ni..

kepada mereka2 yang lagi arif dan bijak-sana tentang BE n ME ni..
sile2 la beri tunjuk ajar kepada daku yang baru nak blajo ni..buleh kan??...hehe..

kepada en.fit dan juge en.awang yang sudi memperkenal-kan pada sy tentng BE ni..
time kacih ek...
kepada anda yang baru nk mengenali BE mcm daku..sile la bace ini..


alhamdulillah..akhirnye..pagi tadi..
dapat gak merase Buffered Earnings..mmg x sangke la..
time kacih ekk..incik.nuffnang...sudi memberi blog kucinbrutal 
yang tak sberape nie Buffered Earnings ...cayunkkk en.nuffnang ketat2...hehe...lalala~~~



Kalo kome tengok yang metered earnings tu....

awok memang tak peghasan (perasan) pun bende ni masok....
tau2 je udah jadi metered earnings...
takpele....
lepas ni cik kucinbrutal akan berusah gigih untuk up-kan traffic..
untuk BE kali ni kucinbrutal dapat :  
' Prudential Are You Ready SS '


ok la korang...
bubye...dan skali lagi tenkui yea incik nuffnang...;)






14 dak cute+miut:

makhang said...

sayg ketat2?ape yg ketat?

i am S!L4H.. said...

hehe..
terime kasih penerangan ini....

tumpang sekaki bole?

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

wah tahniah ye . hee:)

Anonymous said...

wah...congrate yea..:)

kucin'_brutal said...

tenkui2x..;)

syahirooAhmad said...

terima kasih. gud info sis. tapi saya masih tak pahm. macam mana nak tahu yang kita dapat BE? ada kuar icon kat menu utama tu ke?

Cik Azizah said...

tahniah dear...lar selama ada BE tak perasan? alahai ruginya..hehe ME banyak tu..

Aesya Zealous said...

wah. means dh byk dpt BE la tp xsedar..hoho klu sedar mesti rajin up trfic kan..hihi

kucin'_brutal said...

syg kat incik nuffnang tue yg ketat2..jgn jeles..hehe..
i am S!L4H: buleh2..sile la..2 kaki pun blh..hehe
ini belog saya . cinta hati saya: tenkui2..;)

kucin'_brutal said...

syahirooahmad : sy pun x pandai sgt..tp klo kte cek earning..incik nuff bagi table bertitle 'buffered earning'..mknye kte dapat BE la tue..;)

kucin'_brutal said...

cik azizah n Aesya Zealous : tenkui3x..tue la pasai,mmg sblum ni dah lama x cek earning..sgt teruja incik nuff sudi bagi BE..;)

ctk said...

besnyer asek dpt earning..ct xdpt pape pon..hahaha

kucin'_brutal said...

ctk :
alhmdllh.. x pea2..nnti awak pun akan merase jugak..sabo yea..rajin2 la blogwalkng n upkan traffic..
;)

Ekmi Rabat said...

wah.. congratz, saya pun br nak belajr earning suma ni

My Latest Entry: Penderma Sperma punya kira-kira 70 orang anak..