BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, April 24, 2012

idup baru ~~

haaaLooOOOOooo...haLoOOoooo..

Hai  everbody !!
 everbody say lalala , everbody say hahaha  ,  
everbody  say tatata , 
everbody say hello hello hello..hehehe...;)


punye la lame tak mengupdate kan diri..
sje je nak bagi korang windu kat cik kucinbrutal..
(ayat macam minta penampO je kan..hehe)
.......

actually..cik k dah koje dah..
pejam celik..pejam ter-celik rupenyer
dah hmpir 1 bulan dah koje..
agak susah sebenOrnye nak mulakan idup baru..
segala2nye la baru..huaaa..;9
..........
orang cakap saya gemok , saya senyum kambing...
org cakap saya buncit, saya tersenyum lebar.. 
* sampai kat telinga..
orang cakap saya cantek,saya ketawa golek-golek...
orang cakap saya comel, saya ketawa sampai sakit perut...
org cakap saya  rajin, saya wat jelingan manje2 gituw...
orang kata saya sOmbong , saya tersengeh macam kerang busuk...
hehehe ~~....


 

## moral of the story : saBoooo...jeaaa laaa dEkk oiii...;)



7 comments:

  1. suke entry awk lucu..tgolek2 sy duk bca.salam knal yer =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tenkui ira..
      sy pun suke blog awak yg cute tue
      salam perkenalan..;))

      Delete
  2. suke entry awk lucu..tgolek2 sy duk bca.salam knal yer =)

    ReplyDelete
  3. owh, sdah bkerjaya rupanya.. congratz :)

    ReplyDelete
  4. vahhhh.. jeliternyerr tuuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. encik hajimete:
      ape yg jeliternyer tu??..hahaha..**gelak golek2..

      Delete

idup baru ~~

haaaLooOOOOooo...haLoOOoooo..

Hai  everbody !!
 everbody say lalala , everbody say hahaha  ,  
everbody  say tatata , 
everbody say hello hello hello..hehehe...;)


punye la lame tak mengupdate kan diri..
sje je nak bagi korang windu kat cik kucinbrutal..
(ayat macam minta penampO je kan..hehe)
.......

actually..cik k dah koje dah..
pejam celik..pejam ter-celik rupenyer
dah hmpir 1 bulan dah koje..
agak susah sebenOrnye nak mulakan idup baru..
segala2nye la baru..huaaa..;9
..........
orang cakap saya gemok , saya senyum kambing...
org cakap saya buncit, saya tersenyum lebar.. 
* sampai kat telinga..
orang cakap saya cantek,saya ketawa golek-golek...
orang cakap saya comel, saya ketawa sampai sakit perut...
org cakap saya  rajin, saya wat jelingan manje2 gituw...
orang kata saya sOmbong , saya tersengeh macam kerang busuk...
hehehe ~~....


 

## moral of the story : saBoooo...jeaaa laaa dEkk oiii...;)



7 dak cute+miut:

Ira Nira said...

suke entry awk lucu..tgolek2 sy duk bca.salam knal yer =)

Ira Nira said...

suke entry awk lucu..tgolek2 sy duk bca.salam knal yer =)

kucinbrutal said...

tenkui ira..
sy pun suke blog awak yg cute tue
salam perkenalan..;))

caliph shuriken said...

owh, sdah bkerjaya rupanya.. congratz :)

kucin'_brutal said...

alhamdllh..tenkui caliph :)

hajiMete said...

vahhhh.. jeliternyerr tuuuuu

kucin'_brutal said...

encik hajimete:
ape yg jeliternyer tu??..hahaha..**gelak golek2..