BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Monday, June 21, 2010

slamat hari bapa




sudah mnjadi kebiasaan,ramai orang sambut & ingat HARI IBU. Memang meriah sungguh, bangga betui wanita-wanita yang bergelar ibu. Tapi jgn dlupa juga ngan HARI BAPA. Ada orang kisah dan ada yang tak kisah sangat pun. Kekadang tu terasa jugak, macamlah kaum bapa kte ni tak banyak sumbangan kan atau agaknya pasai peribahasa BAPAK BOREK, ANAK RINTIK berbanding tentang ibu, SYURGA DI BAWAH TAPAK KAKI IBU.hehe..

Kadang-kadang tu bila anak dok buat silap atau salah, biasanya mak akan kata pada bapak, “ Haaa….tengok tu perangai anak awak, sama macam ayah dia…”. Tapi bila anak dapat pujian, mulalah mak kata, “ Aiii…anak sapa, tengokla mak dia…”.

Apapun itu antara senario yang kadang-kadang kita lihat. Apa pun mak atau ayah, mereka semua sama. Mereka la yg bersusah payah membesarkn anak2..


slamat hari bapa pd semua bapa2 diseluruh dunia.. nie award tuk abah ku..


4 comments:

  1. wahh...
    ciap de award ag...
    huhuee

    :))

    ReplyDelete
  2. selamat hari ayah pakcik :)

    ReplyDelete
  3. yg baik2 semua mak..
    hehe..
    senyum selalu:)

    ReplyDelete

slamat hari bapa




sudah mnjadi kebiasaan,ramai orang sambut & ingat HARI IBU. Memang meriah sungguh, bangga betui wanita-wanita yang bergelar ibu. Tapi jgn dlupa juga ngan HARI BAPA. Ada orang kisah dan ada yang tak kisah sangat pun. Kekadang tu terasa jugak, macamlah kaum bapa kte ni tak banyak sumbangan kan atau agaknya pasai peribahasa BAPAK BOREK, ANAK RINTIK berbanding tentang ibu, SYURGA DI BAWAH TAPAK KAKI IBU.hehe..

Kadang-kadang tu bila anak dok buat silap atau salah, biasanya mak akan kata pada bapak, “ Haaa….tengok tu perangai anak awak, sama macam ayah dia…”. Tapi bila anak dapat pujian, mulalah mak kata, “ Aiii…anak sapa, tengokla mak dia…”.

Apapun itu antara senario yang kadang-kadang kita lihat. Apa pun mak atau ayah, mereka semua sama. Mereka la yg bersusah payah membesarkn anak2..


slamat hari bapa pd semua bapa2 diseluruh dunia.. nie award tuk abah ku..


4 dak cute+miut:

cikCEPET said...

wahh...
ciap de award ag...
huhuee

:))

naz said...

selamat hari ayah pakcik :)

kucin'_brutal said...

tq..ciksepet n naz..hehe..
:)

De'din said...

yg baik2 semua mak..
hehe..
senyum selalu:)