BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, June 29, 2010

~USB DRIVE@PENDRIVE YG UNIK~


Nak tengok USB Drive paling pelik? Korang mesti bangga punye la kalau guna pendrive-pendrive ni..



pendrive bentuk pisau nie nak pegi camping senang skit





Alamak, ketinggalan betul guna kaset ni…. tapi boleh la pada sape-sape nak recycle kaset-kaset 



USB ni plak untuk orang yang suka alam semula jadi- kayu kayan



Perghh……. ni USB paling berat ni, macam mane la nak cucuk ye..




Macam pendrive  jari ni, mesti orang ingat korang ni pembunuh bersiri ..haaha..


pendrive nie boleh digunakan untuk menyepit baju korang, stylo la gak..



Sape suke injection, boleh gune ni. Sesuai untuk bakal-bakal doktor..





Pisang ni pulak bagi peminat fanatik pisang. Tapi awas, bukan untuk dimakan yerk kwan2..


nampak real jerk sushi ni kan..cute plak tue..

Buat sup kaki ayam best gak nie..hehe..

6 comments:

  1. pendrive kaki ayam 2 xleh blah..hahaha~

    ReplyDelete
  2. pendrive ibu jari tu geli je..
    hee :D
    & pendrive penyepit baju tu mcm kool...
    (^^)v

    ReplyDelete
  3. Is nice and Funny.., hahaha

    Nice articles friend...

    ReplyDelete
  4. alamak...dh terlambat nk comment ni, tp nk tanya suma y di atas jual ker???cmn nk order???

    ReplyDelete
  5. This is really interesting, You're an overly professional blogger. I've joined your rss feed and stay up for in search of more of your wonderful post. Also, I've shared your site in my social networks.
    microsoft inbox

    ReplyDelete

~USB DRIVE@PENDRIVE YG UNIK~


Nak tengok USB Drive paling pelik? Korang mesti bangga punye la kalau guna pendrive-pendrive ni..



pendrive bentuk pisau nie nak pegi camping senang skit





Alamak, ketinggalan betul guna kaset ni…. tapi boleh la pada sape-sape nak recycle kaset-kaset 



USB ni plak untuk orang yang suka alam semula jadi- kayu kayan



Perghh……. ni USB paling berat ni, macam mane la nak cucuk ye..




Macam pendrive  jari ni, mesti orang ingat korang ni pembunuh bersiri ..haaha..


pendrive nie boleh digunakan untuk menyepit baju korang, stylo la gak..



Sape suke injection, boleh gune ni. Sesuai untuk bakal-bakal doktor..





Pisang ni pulak bagi peminat fanatik pisang. Tapi awas, bukan untuk dimakan yerk kwan2..


nampak real jerk sushi ni kan..cute plak tue..

Buat sup kaki ayam best gak nie..hehe..

6 dak cute+miut:

Fello Ariza said...

pendrive kaki ayam 2 xleh blah..hahaha~

kucin'_brutal said...

haha..tu la pasai..

misluvcoklat said...

pendrive ibu jari tu geli je..
hee :D
& pendrive penyepit baju tu mcm kool...
(^^)v

Serj. Omend said...

Is nice and Funny.., hahaha

Nice articles friend...

xie sEnsE! said...

alamak...dh terlambat nk comment ni, tp nk tanya suma y di atas jual ker???cmn nk order???

Jasmine wilson said...

This is really interesting, You're an overly professional blogger. I've joined your rss feed and stay up for in search of more of your wonderful post. Also, I've shared your site in my social networks.
microsoft inbox