BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, February 22, 2012

please be careful ..!!! (dlm memilih kasut..)

halOooo...HALoOOOooooo....

salam..
Yuhhuuuu...haluuu..haluu..
cik kucinbrutal@cik k in da house!!!!
wOw, lamanya tak blogwalking. Lama juga tak update.
 memang tak buleh nak ciluk masa dah.
 busy la kunun!!..hehe..:P

arini kite kena gumbira serius okey...
kepada kawan sekalian sila berhati2 dalam memilih kasut yea..

fistly nengok betoi2 kasut tue.. kulit babi khinzir ke idak...!!!

seterusnye nengok pulak design kasut tue..
especially tulisan yang pelik2 tue..
malas la nak membebel panjang2..
so korang nengok jea la pic nie..
ish..ish..

ada jer agenda licik orang tertentu dalam memusuhi Islam.. 
So, sebagai pengguna...
plezz... periksa dahulu sebelum membeli ye kawan-kawan..

Macam-macam cara orang kafir guna tanpa kita sedari. 
Jadi lepas ini kalau hendak beli kasut, baik kita periksa terlebih dahulu..

##psstttt....lepas ni kena belek kasut puas2 sblum beli..
( Bia la orang kata kite ni cerewet ke ape..;))

17 comments:

  1. errr.. musuh islam memang selalu x berpuas hati. so. kite yg kene lebih berhati2

    ReplyDelete
  2. huish.bahaya ni...silap beli ni mau kena samakkk hari2 kalau pakai.

    ReplyDelete
  3. ## Zaza..
    tue la skrg ni smua brg kena berhati2..b4 beli..
    bkn makanan je kna cop halal..;)

    ReplyDelete
  4. ## encik Zoul..
    kalo x tau x pea..
    tp klo dah tau mmg kena samak la..
    kena cek btoi2..;)

    ReplyDelete
  5. eiii!!!jahat nya..ada2 je cara dorang..

    ReplyDelete
  6. huhu..mcm2...nape kalo kulit babi ade simbol 3 titik tu ek? lambang tapak kaki babi ke? (pandai2 je aku wat citer,hakhak)

    ReplyDelete
  7. ## Nia si drumstick..
    tue la..mcm2 tektik jahat dorng nak jatuhkn islam..
    ish2...huhu..

    ReplyDelete
  8. ## Ayumi comot..
    cik k x sure la..
    maybe kulit khinzir ade simbol 3 titik mcmtu kot..
    nnti cik k tnye encik google k..;)

    ReplyDelete
  9. dasyat sungguh kafir ni...kena berhati2 la nk beli ape pn....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ##Mawar qaseh..
      betoi tue..skrng ni kalo nak beli pape..
      kena lebeh berhati2 k..;)

      Delete
  10. One must be careful in buying things not just in shoes. thanks for this post.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ##Limousine
      that's right..
      be careful before buying anything..
      welcome dear ;)

      Delete
  11. salam ziarah. hm baru tahu... btw jemput lawat disini dan dapatkan barangan muslimah dan koleksi buku2 menarik dr ustaz riduan serta hadiah istimewa.semoga mendapat manfaatnya~ :)
    http://e-storebasyirah.blogspot.com/p/pembukaan-e-store-basyirah.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ##AienAiril
      time kasih sudi lawat blog nie..
      ok..cik k bru je tgk2 brng muslimah n buku2 kat blog aien..
      sgt menarik ;)

      Delete
  12. skg ni mcm2 kejadian...so kena berhati2 la lepas ni...


    jom singgah sini lak ye..

    ReplyDelete

please be careful ..!!! (dlm memilih kasut..)

halOooo...HALoOOOooooo....

salam..
Yuhhuuuu...haluuu..haluu..
cik kucinbrutal@cik k in da house!!!!
wOw, lamanya tak blogwalking. Lama juga tak update.
 memang tak buleh nak ciluk masa dah.
 busy la kunun!!..hehe..:P

arini kite kena gumbira serius okey...
kepada kawan sekalian sila berhati2 dalam memilih kasut yea..

fistly nengok betoi2 kasut tue.. kulit babi khinzir ke idak...!!!

seterusnye nengok pulak design kasut tue..
especially tulisan yang pelik2 tue..
malas la nak membebel panjang2..
so korang nengok jea la pic nie..
ish..ish..

ada jer agenda licik orang tertentu dalam memusuhi Islam.. 
So, sebagai pengguna...
plezz... periksa dahulu sebelum membeli ye kawan-kawan..

Macam-macam cara orang kafir guna tanpa kita sedari. 
Jadi lepas ini kalau hendak beli kasut, baik kita periksa terlebih dahulu..

##psstttt....lepas ni kena belek kasut puas2 sblum beli..
( Bia la orang kata kite ni cerewet ke ape..;))

17 dak cute+miut:

^_^ Zaza Nur Iman said...

mcm2 kan..kena hati2 pas ni

cik Es ღ said...

errr.. musuh islam memang selalu x berpuas hati. so. kite yg kene lebih berhati2

ZouL said...

huish.bahaya ni...silap beli ni mau kena samakkk hari2 kalau pakai.

cik kucinbrutal ;) said...

## Zaza..
tue la skrg ni smua brg kena berhati2..b4 beli..
bkn makanan je kna cop halal..;)

kucin'_brutal said...

## encik Zoul..
kalo x tau x pea..
tp klo dah tau mmg kena samak la..
kena cek btoi2..;)

NIA SI DRUMSTICK said...

eiii!!!jahat nya..ada2 je cara dorang..

^_^ Zaza Nur Iman said...

yes btl tu...

Ayumi Comot said...

huhu..mcm2...nape kalo kulit babi ade simbol 3 titik tu ek? lambang tapak kaki babi ke? (pandai2 je aku wat citer,hakhak)

kucin'_brutal said...

## Nia si drumstick..
tue la..mcm2 tektik jahat dorng nak jatuhkn islam..
ish2...huhu..

kucin'_brutal said...

## Ayumi comot..
cik k x sure la..
maybe kulit khinzir ade simbol 3 titik mcmtu kot..
nnti cik k tnye encik google k..;)

M@W@R Q@SeH said...

dasyat sungguh kafir ni...kena berhati2 la nk beli ape pn....

Limousine Hire Melbourne said...

One must be careful in buying things not just in shoes. thanks for this post.

AienAiril said...

salam ziarah. hm baru tahu... btw jemput lawat disini dan dapatkan barangan muslimah dan koleksi buku2 menarik dr ustaz riduan serta hadiah istimewa.semoga mendapat manfaatnya~ :)
http://e-storebasyirah.blogspot.com/p/pembukaan-e-store-basyirah.html

cik kucinbrutal ;) said...

##AienAiril
time kasih sudi lawat blog nie..
ok..cik k bru je tgk2 brng muslimah n buku2 kat blog aien..
sgt menarik ;)

kucin'_brutal said...

##Mawar qaseh..
betoi tue..skrng ni kalo nak beli pape..
kena lebeh berhati2 k..;)

kucin'_brutal said...

##Limousine
that's right..
be careful before buying anything..
welcome dear ;)

zana said...

skg ni mcm2 kejadian...so kena berhati2 la lepas ni...


jom singgah sini lak ye..